Nusivyliau šios klinikos darbu, politika ir komunikacija. Gydytoja Lina tvarkė viršutinius du dantis, tačiau po atlikto taisymo kelias savaites jutau diskomfortą, jautrumą ir nežymų skausmą valydama tarpdantį toje vietoje, kur buvo taisyta.... Užsirašiau į tą pačią kliniką, kad apžiūrėtų kas yra negerai. Šį kartą sąmoningai prašiau užrasyti pas skirtingą meistrę, nes suabejojau Linos kompetencija. Atvykus paskirtu metu, priėmė gydytoja Gražina. Vizito metu apžiūrėjo dantį, jos teigimu viskas buvo gerai, galbūt sujautrėjusi vieta, kur buvo taisyta, todėl užtepė ant danties x gelį. Noriu paminėti, kad gydytoja nebuvo maloni, atėjusi jutau nežymų priešiškumą ir patarimus, kad reikia valyti tarpdančius kada reikia (nesu tikra kaip tai galėtų paaiškinti danties skausmą valantis dantų siūlu). Po apžiūros nuėjusi pas administratorę išgirdau, kad turiu susimokėti už konsultaciją, nes ėjau ne pas Liną, kuri man tvarkė dantis, o pas kitą meistrę, todėl turiu susimokėti už paslaugą, kurią ji atliko (jei būčiau ėjusi pas Liną, mokėti kaip supratau man nereikėtų). Susimokėti atsisakiau, klinika turėjo prisiimti atsakomybę, kadangi po jų tvarkymo dantį skaudėjo. Administratorė pakvietė atsakingą žmogų pasikalbėti, tačiau nuo pirmų sekundžių iš to žmogaus girdėjau nepasitenkinimą, kad susimokėti nenoriu. Gaila, kad jūsų klinikoje yra nepagarba klientui ir nemokate prisiimti atsakomybės už nekokybiškai atliktas paslaugas. Labai viliuosi, kad danties skausmas praeis, nes į šią kliniką negrįšiu.
Skaityti visą komentarą